Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2014 13:32 - Голямата Анелия
Автор: ralitsa1234 Категория: Поезия   
Прочетен: 228 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.01.2014 18:05


Ще започна с първата си глава.Надявам се да ви хареса :)

                                                          Здрасти!
   Здрасти!Аз съм Анелия Руменова Бисерова.На девет години съм.О боже!Забравих!Аз съм от...ВИДИН!!! Имам си по-малък брат.Иван Руменов Бисеров.Ивчо :).Той е на три.   


И днес ходихме на кино.Гледахме един много интересен филм.Но интересното беше как го гледахме.
   По пътя Ивчо много щурееше в колата.Викаше,скачаше,пееше и се смееше.Беше весело за мен,но не и за мама и татко.Татко спря колата и извика:
   -Иване,ако не спреш обръщаме колата и няма да ходим на кино!
    Ивчо се разплака,но после реши да спре,защото знае,че когато татко казва "Не!","Спри!" и "Недей!" не трябва да се прави на тарикат.
    И така  стигнахме в киното.Ивчо много се зарадва.Гледахме филма "Немо".През целия  филм Ивчо се смееше на висок глас и през пет минути караше мама да ходи с него до тоалетната.Мама пъшкаше и ставаше,пъшкаше и ставаше.На последния път тя му каза:
    -Ивчо,кротни се малко.Ти май не ходиш да тоалетната.Я си стой тука!
     Ивчо се разплака и каза,че не го обичат.Мама го успокои и каза,че е най-добричкото детенче на света,и че ще му купи сладолед.
     Не е честно!!! Аз като плача си изпросвам по някое наказание в стаята си.


Тагове:   поезия,   книги,   истории,


Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ralitsa1234
Категория: Поезия
Прочетен: 6406
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930