Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2014 18:33 - Голямата Анелия
Автор: ralitsa1234 Категория: Поезия   
Прочетен: 271 Коментари: 0 Гласове:
0



Разбира се след първата глава идва и втората! :)


   

                                           Ох,боли!!!
   Мама каза,че ще бият инжекция на нейното сладко детенце.Отначало аз казах на брат си  ,,Ти си братко" Той се разплака тихичко ,за да не го чуе мама.
   Тогава дойде доктора и попита мама кой е пациентът,а мама посочи мен.Тогава аз изтръпнах,а брат ми затанцува като дива коза.
    Докторът извади нещо,като помпичка.Мама каза,че се казвало спринцовка.Леле,много време се приготвяше този доктор!И накрая дойде време да ме боцкат.Уплаших се и избягах в моята стая.Мама ме потърси навсякъде,но не се сети за втория етаж (слава Богу).Но все пак ме намери. 
И тогава двете слязохме долу.
   Там докторът се забавляваше с Ивчо.Аз се престраших.Избраха ми най-тънката игла,за да не ме боли.И...
                          
                                                       БОЦ!!!

  
Всичко мина!Ех, защо толкова се страхувах?Нищо ми няма!
   После мама плати и предложи и на Ивчо да му бият инжекция.Ивчо както си танцуваше изведнъж спря,тъкмо преди да скочи и падна,защото беше във въздука,когато доктора се съгласи,но срещу заплащане.Мама провери портмонето и
каза:
   -Следващия път.
    И се усмихна на Ивчо.Ивчо пак си затанцува.
    Ох,той се отърва!Защо той не беше пръв!?


  


Тагове:   поезия,   книги,   истории,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ralitsa1234
Категория: Поезия
Прочетен: 6401
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930